• TELEFON: 06-1-309-0920
  • NYITVA TARTÁS: H-P: 8:00-18:00, SZ-V: 9:00-13:00 (szerviz zárva)

triplex-rent

DS 4 - Induló ár: 6 185 000 Ft

ds-4-design-1.png

EGYEDI STÍLUSJEGYEK

A DS4, a DS-modellcsalád második tagja 2011 második negyedévében csatlakozik a kínálatához. A DS-család filozófiájához hűen határozott megoldások jellemzik stílus, érzéki benyomások, felépítés és kifinomultság tekintetében egyaránt. A magas építésű, ötajtós, de kupé jellegű új karosszériát dinamizmus és sokoldalúság hatja át, megjelenése is kivételes vezetési élményt ígér.

A kivételes személyiségű, izgalmas DS4 eddig még nem tapasztalt vezetési élményt nyújt, amelynek varázsát a magasított karosszériában, a panoráma-szélvédőben és a kupék sportos vezetőülését a kompakt limuzinok kényelmes "foteljával" ötvöző cockpit adja. A DS4 menettulajdonságai természetesen stílusából adódnak: elképesztő módon együtt él az úttal, kimozdulásra, kalandra csábít.

Új szemlélet a dinamikus autózásban

 

+ DIZÁJN

A 4,27 m hosszú, 1,81 m széles és 1,53 m magas DS4 nem egyszerűen ígéretet hordoz magában, hanem egyenesen kihívást: a sokoldalúságot, a hasznosságot akarja „belepakolni” egy sportos kupéformába. És nem vall kudarcot: itt van mindjárt a három teljes értékű hátsó ülés, amelyet a karosszériába tökéletesen belesimuló hátsó ajtókon keresztül lehet megközelíteni. De megemlítendő a tágas csomagtér és a rengeteg belső tárolórekesz is.

Végtelen kifinomultság
A DS4-ban azonnal rabul ejt a minőség. Vajpuha bőrülések, fényvezetők elöl és hátul, krómdíszítések – kívül-belül diszkréten, de határozottan a harmónia és az igényesség sugárzik.

Egyedülálló vonalak
A DS4 valódi tervezői bravúr: a kupéformába belesimuló ötajtós karosszéria azonnal rajongóvá tesz. Bátran ötvöz mindeddig szembenálló ötleteket, stílusokat. Marc Pinson, a modell vezető tervezője így nyilatkozik: „a bevett szokások és szabályok újraértelmezése új horizontok felé nyit kaput, a modern autózás kérdéseire konkrét és meglepő válaszokat ad”.

A DS4 már első pillantásra egyértelművé teszi, hogy nem mindennapi autóval van dolgunk. A hűtőrács vonalából szívdobbanásként kiemelkedő márkajel, a motorháztetőn elhelyezett DS-embléma és a nappal is jól látható LED-es fényvezetők különleges egyéniségre utalnak. A profil meghatározó elemei a sötétített oldalablakok körül húzódó krómcsík, a markáns sárvédőívek, az óriási – akár 19 collos – kerekek és az ívelt, a tökéletes aerodinamika jegyében megtervezett légterelőben záródó tetővonal.

A modell hátsó része is szervesen illeszkedik az egész karosszériát jellemző exkluzív stílushoz. Izmos és masszív, ugyanakkor természetesen egyedi és kifinomult, hiszen a márka prémiumcsaládjának vérbeli tagja. Az összkép hangsúlyos pontjai a lökhárító felső részén található krómdíszítés és a fényszórók bumerángra hasonlító vonalát kiemelő, nappal is világító vízszintes fényvezetők.
citroen-ds4-design-2.jpg
citroen-ds4-design-3.jpg
citroen-ds4-design.jpg

+ BELSŐ TÉR

MULTIMÉDIA
A DS4 esetében nagy szerepet kap a technológia. Ennek megfelelően kimagasló hangminőséget biztosító hifi audioberendezéssel rendelkezik. MP3-lejátszóját vagy pendrive-ját közvetlenül rácsatlakoztathatja a Connecting Box nevű egységre, így kedvére hallgathatja kedvenc zeneszámait.

A DS4 Bluetooth audio streaming funkcióval is kérhető, melynek köszönhetően a mobiltelefonján tárolt audiofájlokat közvetlenül a gépkocsi hangszóróin keresztül hallgathatja.

Ha ismeretlen terepen utazik, a DS4 színes képernyős e-MyWay navigációs rendszere európai térképadatbázissal, MP3/WMA CD-lejátszóval, Bluetooth kihangosító készlettel, hat hangszóróval és egy jack csatlakozóval siet a segítségére. És hogy az internetet se kelljen nélkülöznie, a navigációs rendszerhez tartozékként fedélzeti Wifi-egység is rendelhető, mellyel SIM-kártyája 3G/3G+ hálózatán keresztül rácsatlakozhat a világhálóra.
 
HELYKÍNÁLAT
A DS4 egyedi dizájnjának köszönhetően a kompakt külső mellett a megszokott szolgáltatások és felszerelések széles skáláját nyújtja. Kategóriája egyetlen ötszemélyes modellje, és 245 literes csomagtartója is a legtágasabbnak számít a szegmensben. Ráadásul a DS4-ből átvett 2:1 arányban lehajtható hátsó üléssornak köszönhetően a rakodótér még tovább növelhető.
 
ZAJKOMFORT
A csendes utastér a kényelmes utazás egyik alapfeltétele. A DS4 ebből a szempontból is kiemelkedik a mezőnyből. A kiváló hangszigetelésnek köszönhetően nyitott és zárt tető mellett is zavartalanul pihenhet, beszélgethet vagy zenét hallgathat. A rezgések, aerodinamikai és motorzajok kiküszöbölése révén a DS4 belsejében kellemes csend uralkodik.

citroen-ds4-belso-ter-1.jpg
citroen-ds4-belso-ter-2.jpg
citroen-ds4-belso-ter-3.jpg
citroen-ds4-belso-ter-4.jpg

+ DINAMIZMUS

A DINAMIZMUS ÉS A MOZGÉKONYSÁG A VÉRÉBEN VAN
A DS4 új értelmet ad a dinamizmus fogalmának. Az autó menettulajdonságai tökéletesen harmonizálnak a külső stílussal.

A dinamikus autózás új értelmezése
A DS4 pontosan úgy viselkedik az úton, mint ahogyan azt a külsejéből áradó mozgékonyság és magabiztosság sejteni engedi. Egész koncepciója a dinamikus menettulajdonságokra épül, olyan ügyfeleknek szól, akik határozott karaktert keresnek az autóban.

A DS4 szinte tapad az úthoz, és ezzel minden körülmények között biztonságérzetet nyújt utasainak. Elöl független McPherson kerékfelfüggesztéssel, hátul pedig deformálódó kereszttartóval szerelt futóművel rendelkezik, és elektromosan hajtott szivattyúval működő hidraulikus szervokormánnyal van felszerelve. A jól bevált és a gépkocsi adottságaihoz tökéletesen igazodó megoldások kiváló vezetési élményt garantálnak. Emellett nagymértékben lecsökkentett karosszéria-dőlés és a kikerülő, illetve hirtelen manővereknél tapasztalható gyors reakciók jellemzik, könnyed vezetés és a gépkocsi kézbentartásának érzetét keltve a vezetőben.

A DS4 – motorváltozattól függően – elöl nagy méretű (340 mm átmérőjű) hűtött tárcsafékeket kapott, és minden változatban szériafelszereltség egy sor fékezést segítő berendezés (elektronikus fékerő-elosztó, vészfékezés-rásegítő), az intelligens kipörgésgátló (CTI) és az úttartást stabilizáló ABS és ESP. Mindezek még a legkényesebb közlekedési helyzetben is optimális szinten tartják az autó viselkedését.

A prémium modellcsalád új tagja bemutatkozásakor kétféle, részecskeszűrővel ellátott Euro V dízelmotorral kerül forgalomba: a HDi 110 (amely e-HDi változatban is kapható lesz) és a HDi 160 változatokkal. A modell megkapja a BMW-vel együtt kifejlesztett három Euro V benzinmotort is: a VTi 120-as, a THP 155-ös és az új THP 200-as motorokat. Ez utóbbi, amely az 1,6 literes benzinmotorra épül, teljesítményének (147 kW) és maximális nyomatékának (275 Nm 1700 ford./percnél) köszönhetően hihetetlenül erős és kellemesen vezethető, ugyanakkor CO2-kibocsátása nem több, mint 149 g/km! Minden motorváltozathoz 6 fokozatú kézi- vagy robotizált kéziváltó tartozik.

Kiemelt gondossággal tervezték meg az autó zajszigetelését, természetesen azért, hogy az erős motorok ne a hangjukkal hívják fel magukra az utasok figyelmét. A rezgéseket, a motor, a menetszél, a gumiabroncsok zaját vagy az útegyenetlenségek keltette ütődéseket a zaj forrásához a lehető legközelebb szigetelik. Így például:
  •     a kétrétegű panoráma-szélvédőben hangszigetelő fólia is található,
  •     a karosszérián és az ajtókon lévő szigetelőrétegeken kívül egy olyan külső       réteget is kapott az autó, amilyen eddig csak a prémium kategóriás német autókon létezett,
  •     a motortérben is extra szigetelő rétegek vannak.
citroen-ds4-dinamizmus-1.jpg
citroen-ds4-dinamizmus-2.jpg
citroen-ds4-dinamizmus-3.jpg

+ KÖRNYEZETVÉDELEM

A DS4-be is bekerült az e-HDi mikrohibrid technológia. A vadonatúj rendszer eredetisége abban rejlik, hogy több technológiát egyesít: a piac egyik leghatékonyabb erőforrását, a HDi motort; a Stop&Start rendszert, amely álló helyzetben (pl. piros lámpánál, közlekedési dugóban stb.) leállítja a motort; a második generációs megfordítható üzemmódú generátort; az e-boostert, amely szinte azonnal (0,4 mp alatt) újraindítja a motort; az elektronikusan vezérelt generátort, amely a lassításkor keletkező energiát visszaforgatja a rendszerbe, valamint az optimális működésű robotizált kéziváltót.

Az alapvető kényelmi (légkondicionáló, rádió stb.) és vezetést segítő berendezések (szervókormány, ESP stb.) természetesen akkor is működnek, amikor a rendszer leállítja a motort. Ezzel az innovatív megoldással akár 15%-kal is csökkenthető a HDi motor városi fogyasztása és CO2-kibocsátása.

Már a DS4 tervezésénél is a környezetterhelés csökkentése volt a cél. Ezért használnak a modell gyártásához „zöld” – azaz vagy természetes, vagy újrahasznosított – alapanyagokat. A DS4 esetében például az autóban található mintegy 200 kg műanyag alkatrész kb. 15%-a „zöld”.

A DS4 azzal is csökkenteni igyekszik saját ökológiai lábnyomát, hogy kiemelkedő minőségű alkotórészekből készül, modern gyártási eljárásokkal. A modellt a franciaországi Mulhouse-ban található gyártóüzemben készítik, amely kiemelkedő környezetvédelmi mutatókkal rendelkezik. Az üzem vezetősége hosszú évek óta komoly erőfeszítéseket tesz a környezet kímélete érdekében. Az egy legyártott autóra számított áramfogyasztás és CO2-kibocsátás csökkentése mellett a vízfogyasztás például 30 év alatt 1/14-ére csökkent (2009-ben 9,5 m3/autó), az illékony szerves vegyületek (COV) kibocsátása pedig 10 év alatt egytizedére apadt.
citroen-ds4-kornyezetvedelem.jpg

+ DERŰS MINDENNAPOK

A DS4 célja, hogy a dinamikus autózás új oldalát mutassa meg, új használati lehetőségeket tárjon fel, s ezáltal új élményekkel ajándékozza meg tulajdonosát. 4,27 m hosszú, 1,81 m széles és 1,53 m magas karosszériájával a DS4 vérbeli kompakt autó. Méreteivel nem egyszerűen ígéretet hordoz magában, hanem egyenesen kihívást : a sokoldalúságot, a hasznosságot akarja „belepakolni” egy sportos kupéformába.

A kupékat gyakran éri kritika azért, mert hátsó üléseikre nehéz bemászni. A DS4 három teljes értékű hátsó ülését a karosszériába tökéletesen belesimuló hátsó ajtókon keresztül lehet megközelíteni. Az ajtókat gyakorlatilag csak akkor vesszük észre, amikor az ajtókeretbe épített kilincsekkel kinyitjuk. A hátsó ajtóknak hála, az első ülésekre is könnyebb beülni, hiszen az első ajtók kisebbek és könnyebbek, így könnyebben kezelhetők maradhattak.

A DS4 sokoldalúságának következő bizonyítéka a csomagtér. A több mint 370 literes tároló a hagyományos ötajtósok méreteihez képest is maximálisan megállja a helyét. Végül pedig megemlítendő az a számtalan tárolórekesz, amely még könnyebbé teszi az életet a DS4 fedélzetén. Elöl tágas, megvilágított kesztyűtartó, illetve másfél literes palackok tárolására is alkalmas ajtózsebek állnak rendelkezésre. A középkonzol intelligens kiképzése miatt a robotizált kéziváltóval szerelt változatoknál hihetetlenül nagy tárolóhely szabadul fel a két első ülés között. Ennek egyik része megvilágított, hűthető, és négy darab fél literes palack fér el benne. Ugyanitt, de egy külön kis fiókban találjuk az „elektromos szekrényt” is, azaz egy Jack-csatlakozót, egy USB-portot és egy 12 voltos csatlakozót. Az első könyöktámasz alatt pedig egy 230 voltos csatlakozó is található.
citroen-ds4-derus-mindennapok-1.jpg
citroen-ds4-derus-mindennapok-2.jpg

+ CRÉATIVE TECHNOLOGIE

A DS4, formai megoldásain és műszaki tartalmán kívül, a felszereltség, a szolgáltatások terén is a Créative Technologie legújabb gyümölcseit kínálja, aminek az autó vezetője és az utasok egyaránt haszonélvezői lesznek.

A Créative Technologie kínálata...
A DS4 fedélzetén valódi luxusban utazhatunk, hiszen:
  •     a térbeli hangzást biztosító audiórendszer az utastér egészében optimálisan és tökéletes minőségben osztja el a hangot,
  •     az első üléseken elektromos deréktámasz és masszázsfunkció áll rendelkezésre,
  •     a belső tér egészen egyedi módon személyre szabható. A vezető megválaszthatja a kedvéhez illő hangulatot: négyféle polifonikus visszajelző-hang (Classic, Crystal symphony, Jungle fantasy, Urban rythmik) közül választhat, három különböző erősségi fokozatba (enyhe, közepes, erős) állíthatja a légkondicionáló befúvás-erősségét, a műszerfal-világítás színét pedig a fehértől a kékig terjedő színskálán állíthatja be.
Ezeket a beállításokat a vezető úgy is módosíthatja, hogy a kezét nem kell levennie a kormányról. A piktogramok megvilágításának köszönhetően pedig éjszaka is könnyen leolvashatja a kijelzéseket.

... a derűs utazás szolgálatában
Az utazás csak úgy igazán örömteli, ha közben teljes nyugalomban érzi magát az ember. Ezért aztán a DS4 az alábbi szolgáltatásokat kínálja:
  • eTouch. Ez az (egyelőre Európa egyes országaiban működő) éjjel-nappal ingyenesen elérhető rendszer baleset, rosszullét, műszaki hiba vagy egyéb vészhelyzet esetén automatikusan – illetve a vezető kezdeményezésére bármikor – riasztja a megfelelő segélyszolgálatokat, meghatározza az autó pontos helyét, így gyorsabban érkezhet a segítség.
  • Statikus kanyarvilágítással ellátott első ködfényszórók. A rendszer kanyarodáskor kiegészítő fénysávval javítja a látási viszonyokat. Mindkét irányban akár 75°-os szögben is képes megvilágítani a kanyar belső ívét. A rendszer indexeléskor vagy 60°-os kormányszögnél automatikusan bekapcsol.
  • Holttér-figyelő rendszer. A parkolóradarokhoz hasonlóan ez a berendezés is 4 ultrahangos érzékelővel működik. A 12 és 140 km/h közötti sebességtartományban aktív, és a külső visszapillantó tükrökben apró narancsszínű piktogram felvillantásával jelzi, ha valami az autó holtterébe kerül. Az érzékelők a hátsó lökhárító mögötti kb. 5 méteres, kétoldalt pedig kb. 3,5 méteres távolságon belüli területet figyelik.
  • Programozható tempomat. A rendszerbe (álló helyzetben) többféle sebességértéket lehet beállítani, amelyeket vezetés közben bármikor, egyetlen gombnyomással lehet elérni.
citroen-ds4-creative-technologie-1.jpg
citroen-ds4-creative-technologie-2.jpg
citroen-ds4-creative-technologie-4.jpg

+ PRÉMIUM KATEGÓRIÁS SZOLGÁLTATÁSOK

A DS3-nál megismert CITROËN FREEDRIVE szolgáltatáscsomag természetesen a DS4 tulajdonosok számára is elérhető.

A szolgáltatás maga a garantált nyugalom, hiszen nem csupán a szerződés időtartama alatt elvégzendő valamennyi karbantartási művelet költségeit fedezi, hanem olyan extra szolgáltatásokat is tartalmaz, mint például a minden szervizlátogatás alkalmával járó külső-belső tisztítás.

A CITROËN FREEDRIVE minden körülmények között biztosítja a DS4 tulajdonos mobilitását, hiszen ha az autó működésképtelenné válik, a márkaszerviz mindig a legmegfelelőbb helyettesítő eszközt ajánlja fel. Adott esetben csereautót is igénybe vehet arra az időre, amíg DS4-ét szervizelik.

Letöltések - DS4

arlista     muszaki-adatok    szinek-es-karpitok          prospektus          tartozek-katalogus

Friss hírek

Kapcsolat

Citroën Őrmező
Cím:
1112 Budapest, Vizsla utca 2-4.

Telefon:
06-1-309-0920

Fax:
06-1-309-0939

Facebook

Google Plus

Járműveink

Új, készleten lévő és használt járműveink megtalálhatóak a hasznaltautok.hu oldalon.

hasznaltautok.hu

Autó-Triplex Kft.

Cégünk a CarNet Csoport tagja.

carnet-group        

Minden jog fenntartva! © 2011 - 2018 Autó Triplex Kft. - Citroën Őrmező Készítette: Kovács Gergely