• TELEFON: 06-1-309-0920
  • NYITVA TARTÁS: H-P: 8:00-18:00, SZ-V: 9:00-13:00 (szerviz zárva)

triplex-rent

Citroën C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 100 S&S Euro 6 - használtautó beszámítással már 5.640.000 Ft-tól!*

*Az ajánlat a 2016. augusztus 1-től megkötött adásvételi szerződésekre érvényes, visszavonásig, használt autó beszámítása és új Citroën C4 Grand Picasso 1.6 BlueHDi 100 S&S LIVE változat vásárlása esetén. Az ajánlat más akcióval vagy kedvezménnyel nem vonható össze.
A tájékoztatás nem teljes körű, és nem minősül szerződéses ajánlatnak, továbbá a Citroën fenntartja a kondíciók változtatásának jogát. Az akció részleteiről kérjük érdeklődjön márkakereskedésünkben!
A Citroën C4 Grand Picasso 1.6 BlueHDi 100 S&S LIVE  vegyes fogyasztása 3,8 l/100 km, CO2-kibocsátása 99 g/km.

Citroën C4 Grand Picasso - Induló ár: 6 290 000 Ft

citroen-c4-grand-picasso.jpg

AZ EGÉSZ VILÁG BELEFÉR

A Citroën Grand C4 Picasso a lendületes külső és a tágas utastér új egyensúlyát teremti meg.

Arányai áttörést jelentenek a moduláris EMP2 platformnak és az abból fakadó tágasságnak köszönhetően, ugyanakkor a Citroën Grand C4 Picasso a beépített, az ergonómiai és a környezetvédelmi felszerelések tekintetében is kimagasló.

A Citroën Grand C4 Picasso elsősorban harmonikus és elegáns, ugyanakkor vitathatatlanul expresszív és karakteres küllemű autó.


Tágas, lendületes, hatékony.

 

+ DIZÁJN

ELEGÁNS STÍLUS
Az új Grand C4 Picasso elsősorban elegáns és harmonikus, ugyanakkor vitathatatlanul expresszív és karakteres küllemű autó. Az igen jellegzetes orr, a kifejezetten robusztus hátsó rész és a feszesen ívelt vonalvezetés azt jelzi: korszakváltáshoz érkezett az egyterű kategória.
 
LEDES NAPPALI FÉNY
Az új Grand C4 Picasso jellegzetes arcát a hagyományos fényszórók felett elhelyezett LED-es nappali fény adja. A fényszórók tökéletesen illeszkednek a karosszéria elején végíghúzódó, az emblémát is magába foglaló hűtőrácsba, és ettől lesz az autó tekintete olyan kifejező és modern.
 
3D HATÁSÚ HÁTSÓ LÁMPÁK
A C4 Picassónál megismert látványos, 3D hatású hátsó lámpák természetesen a hétszemélyes változatnál is megtalálhatók. A futurisztikus  világítóberendezés a Grand C4 Picassón sajátos, krómdíszítéssel körülvett ""kifli"" alakú, így már első pillantásra is megkülönböztethető a kisebb testvértől.
 
TETŐÍVEK
Az új Grand C4 Picasso sziluettje is egészen egyedire sikerült. A finoman megmunkált felületű tetősínek a szélvédő szélétől indulnak, szinte körbeölelik az utasteret. A tetősínek természetesen nem pusztán látványelemként szolgálnak; a modellhez illeszkedő tetőcsomagtartó rudak is felszerelhetők rá.
 
KERÉKTÁRCSÁK
Az új Grand C4 Picassóhoz 16 és 18 coll közötti méretű könnyűfém keréktárcsák rendelhetők, melyekkel remekül kiemelhető a modell elegáns és harmonikus külleme.
citroen-grand-c4-picasso-design-1.jpg
citroen-grand-c4-picasso-design-2.jpg

+ BELSŐ TÉR

A LOFTLAKÁSOK HANGULATA

PANORÁMASZÉLVÉDŐ
Az új Grand C4 Picassóban szériafelszereltség a 2 m² felületű panorámaszélvédő, amely - a karcsú oszlopokkal merevített oldalablakokkal együttműködve - igazi fényfürdőt enged az utastérbe. Az ebből adódó, szinte korlátlan térélményen kívül a szélvédő a vezetést is derűsebbé és főként biztonságosabbá teszi, hiszen függőlegesen és oldalirányban is jelentősen csökkenti a holt teret, és nagyobb látóteret biztosít.
 
PANORÁMATETŐ
Az új Grand C4 Picasso opcióként rendelhető panorámateteje 1,2 m² felületű, szélessége pedig rekordméretű: 104 cm. Az utastérbe korlátlan természetes fényt eresztő tető természetesen árnyékolható: a motoros árnyékoló becsípődésgátlója biztonságossá teszi a használatot.
 
KIFINOMULT ANYAGOK
Az új Grand C4 Picasso finom eleganciájában szerves részt vállal a belső kidolgozás. A kéttónusú nappabőr üléskárpittól a különleges gyöngyházfényű műszerfalborításon át a különböző (ragyogó fekete vagy selyemfényű króm) betétekig számos olyan elem áll rendelkezésre, melyekkel az autó beltere tökéletes minőségű élettérré tehető.
 
LETISZTULT VONALAK A MŰSZERFALON
A tér élménye mindenek előtt: az új Grand C4 Picasso aszimmetrikus műszerfala a középen elhelyezett 2 képernyő köré szerveződik. Az autó valamennyi kezelőszerve a 7 collos érintőképernyőn keresztül vezérelhető, ez páratlan ergomóniát és könnyed kezelhetőséget eredményez.
 
KOMFORT
Az új Grand C4 Picasso minden utas számára ugyanolyan komfortot kínál. Ha a klímaberendezésre gondolunk: a kétzónás automata légkondicinálóval a bal és a jobb oldalon egymástól függetlenül tudjuk beállítani a hőmérsékletet, az első és a második üléssorban egyaránt. A harmadik sorban utazók szintén kétzónás szabályzóval állíthatják a beérkező levegő intenzitását. Az autó zajszigetelése szintén figyelemreméltó, nagy figyelmet fordítottak a zajvédő ablakokra és a rezgésvédelemre.
 
UTAZÁS ELSŐ OSZTÁLYON
Az igazán elsőosztályú utazáshoz kínálja az új Grand C4 Picasso a Lounge csomagot:
  • masszázsfunkció a vezetőülésen és az első utasülésen
  • "Relax" első utasülés elektromosan működtethető lábtámasszal
  • "Relax" fejtámlák az első és a második üléssorban.
citroen-grand-c4-picasso-belso-ter-1.jpg
citroen-grand-c4-picasso-belso-ter-3.jpg
citroen-grand-c4-picasso-belso-ter-4.jpg

+ CRÉATIVE TECHNOLOGIE

VEZETÉST SEGÍTŐ RENDSZEREK
7"-OS ÉRINTŐKÉPERNYŐ
A "Créative Technologie" legújabb gyümölcse minden bizonnyal a 7 collos érintőképernyő. Az ergonomikus, intuitív eszköz az autó valamennyi funkcióját vezérli. A 7 menügombbal bejuthatunk az audiorendszerbe, a Bluetooth beállításaiba, a kétzónás automata klíma menüjébe, a navigációba és a vezetést segítő kényelmi és biztosági funkciókba.
 
12"-OS HD KIJELZŐ
A 7 collos érintőképernyő mellett az új Grand C4 Picasso opcióként 12 collos nagy felbontású panorámakijelzőt is kínál, amely tűéles képen jeleníti meg a mindenkor szükséges vezetési információkat. A kijelző stílusa három dizájn közül egyénileg választható, és a vezetéssel kapcsolatos funkciókon vagy a navigáción kívül pendrive-ról saját háttérkép is feltölthető rá.
citroen-grand-c4-picasso-creative-technologie-1.jpg
citroen-grand-c4-picasso-creative-technologie-2.jpg
TOLATÓKAMERA
A berendezés kamerája a karosszéria hátsó részén, a rendszámtábla fölött van. Amikor hátramenetbe kapcsolunk, a 12 collos HD kijelzőn (vagy, verziótól függően, a 7 collos érintőképernyőn) automatikusan megjelenik a kamera képe. A képen az esetleges akadályokon kívül színes vonalak jelzik az autó várható útját, így segítve a manőverezést.
 
PARKOLÓASSZISZTENS
Az új Grand C4 Picasso parkolóasszisztense a parkolóhely-keresésben és a beparkolásban is segít. Merőleges és párhuzamos elrendezésnél is képes megtalálni a megfelelő helyet, majd a kormány kezelésével segít a manőver végrehajtásában. A gáz- és a fékpedált, valamint a sebességváltót mindvégig a vezető kezeli. Az asszisztens segítségét kiparkolásnál is kérhetjük.
citroen-grand-c4-picasso-creative-technologie-3.jpg
citroen-grand-c4-picasso-creative-technologie-4.jpg
MULTIMÉDIA
A Plug-in Desk segítségével az egész világot beköltöztethetjük az új Grand C4 Picassóba. A középső kesztyűtartóban található panelen Jack, USB és 230 voltos csatlakozóval tudunk okostelefont vagy egyéb audioberendezést csatlakoztatni. A JBL hifiberendezés mélynyomóval és 8 hangszóróval szolgálja a tökéletes térbeli hangzást és hangminőséget.
 
360°-OS KAMERA
A 360°-os nézetet az autón észrevehetetlenül elhelyezett négy kamera biztosítja. A 12 collos HD kijelzőn így akár 360 fokos, felülnézeti "Bird View" kép is megjeleníthető, azaz a vezető saját látóköre az autó teljes környezetére kiterjedhet. A teljes körpanorámán kívül természetesen beállíthatjuk a rendszert úgy is, hogy csak az autó háta mögötti területet, vagy a bal, illetve a jobb oldalát is lássuk.
citroen-grand-c4-picasso-creative-technologie-5.jpg
citroen-grand-c4-picasso-creative-technologie-7.jpg

+ AGILITE

MENETTULAJDONSÁGOK
Az EMP2 moduláris platform az új Grand C4 Picasso menettulajdonságaira is jó hatással van. Az autó tömege 140 kg-mal csökkent, súlypontja pedig alacsonyabbra került az előző verzióhoz képest, így úttartása, dinamikája és vérbeli Citroënhez méltó kényelme még magasabb színvonalat képvisel.
 
MOTORVÁLTOZATOK
  • BlueHDi 100 S&S Euro 6
  • BlueHDi 120 S&S Euro 6
  • BlueHDi 120 S&S EAT6 Euro 6
  • BlueHDi 150 S&S Euro 6
  • BlueHDi 150 S&S EAT6 Euro 6
  • THP 165 S&S EAT6
  • 5 fokozatú manuális váltó
  • 6 fokozatú manuális váltó
  • 6 fokozatú automata váltó;

A 2015-ös Év Motorja díjat nyert PureTech benzinmotorral is rendelhető


A C4 Picassóhoz rendelhető PureTech 130 S&S benzinmotor elnyerte a Nemzetközi Év Motorja díjat.
Az 1,2 literes turbómotort tiszta üzem és kiváló rugalmasság jellemzi: 230 Nm-es maximális nyomatékát már 1750-es percenkénti fordulatszámnál leadja. Hatfokozatú manuális sebességváltó és Stop&Start rendszer tartozik hozzá.
BlueHDi - A kategória legjobbja

A 150 lóerős Euro 6 BlueHDi motorral felszerelt Citroën C4 Picasso az első egyterű a szegmensben, amelynek CO2-kibocsátása 150 lóerős teljesítmény mellett mindössze 102 g/km!
A C4 Picasso dízelmotor-választékában rendkívül takarékos és tiszta üzemű BlueHDi erőforrásokat találunk, amelyeknek teljesítményskálája 100-tól 150 LE-ig terjed.
A BlueHDi 100 változat 3,8 liter/100 km vegyes fogyasztása mellett mindössze 99 g CO2-kibocsátással büszkélkedhet.
Az alacsony károsanyag-kibocsátás úgy érhető el, hogy a csúcstechnikás motor kiszűri:
•    a koromrészecskék 99,9 százalékát,
•    a nitrogén-oxidok 90 százalékát.

+ TECHNOLÓGIA A BIZTONSÁG SZOLGÁLATÁBAN

FÉKRENDSZER
Az új Grand C4 Picasso fékrendszere az alábbi biztonsági berendezésekkel egészül ki: ESP (Electronic Stability System, azaz elektronikus menetstabilizátor), ABS (Anti Blocking System, azaz blokkolásgátló), REF (répartiteur électronique de freinage, azaz elektronikus fékerő-elosztó), AFU (aide au freinage d’urgence, vészfékezés-rásegítő), melyek mindegyike mind a 4 kerékre hat, így minden pillanatban biztonságosan őrzi az autó stabilitását.
 
AFIL VIDEO
Az új generációs AFIL-rendszer a szélvédő felső részébe beépített digitális kamerával figyeli az utat. Már néhány méterrel a gépjármű előtt „leolvassa” és így gyorsabban érzékeli a hosszanti útburkolati jeleket (folytonos, ill. szaggatott felfestések), és átlépésük esetén figyelmezteti a vezetőt a haladási irány korrigálására. A rendszer, mely egyébként kikapcsolható, 80 km/h feletti sebességnél lép működésbe. Az éjjel-nappal aktív funkció az irányjelző használata nélkül történő sávelhagyásra a vezetőülés biztonsági övébe beépített rezgőfej bekapcsolásával figyelmezteti a vezetőt.
 
AKTÍV TEMPOMAT
A sebességszabályozó funkció biztosításán felül a rendszer automatikusan kiigazítja a Grand C4 Picasso utazósebességét, ha az kezdi beérni az előtte haladó gépjárművet. A gépjármű elején elhelyezett radarnak köszönhetően a biztonságos követési távolság fenntartása érdekében ilyenkor mérséklődik vagy szünetel a gázadás. A sebességtől függő biztonságos követési idő beállítása (1–2,5 másodperc) a kormányon elhelyezett kapcsolóval (MEM) vagy a 7 colos érintőképernyőn történik. Amint újra szabad az út, vagy ha előzésbe kezdünk, a Grand C4 Picasso azonnal visszatér a beprogramozott utazósebességre. Vészhelyzet érzékelésekor – például ha a két gépjármű sebessége között túl nagy (több mint 30 km/h) a különbség – a sebességszabályozó kikapcsol, és a vezetőt hangjelzéssel egybekötött üzenet figyelmezteti a közelgő veszélyre.
 
LÉGZSÁKOK
Az új Grand C4 Picasso szériában hat légzsákot kínál:
  • két frontlégzsák (az utaslégzsák nyomása és felfújódásának mértéke az ütközés erejétől függően változik) ;
  • két oldallégzsák, amelyek az elöl ülők felsőtestét védik ;
  • két függönylégzsák, amelyek az elöl és a hátul utazók fejét egyaránt védik.
 
AKTÍV BIZTONSÁGI ÖVEK
Az első biztonsági öveket pirotechnikai előfeszítő rendszerrel és erőhatárolókkal látták el. A gyújtásráadáskor működésbe lépő rendszer az első üléseken utazók biztonságát növeli frontális és/vagy oldalirányú ütközések esetén. Amint a Grand C4 Picasso sebessége meghaladja a 10 km/h-t, a rendszer automatikusan beállítja az első utas(ok) biztonsági övének a feszességét, és finoman az utasok testére szorítja azt. Vészhelyzet érzékelésekor (erőteljes fékezés, hirtelen kormánymozdulat, az ESP-rendszer működésbe lépése, az első radar érzékelte túl kicsi követési távolság) az öv automatikusan jobban megfeszül, és az ütközésnél szükséges nagyobb védelem érdekében az ülés háttámlájához szorítja az utast. A helyzet normalizálódásával az öv feszessége visszaáll az eredetileg kényelmes szintre.
 
INTELLIGENS KIPÖRGÉSGÁTLÓ
Az új Grand C4 Picasso valamennyi modellváltozata alapból intelligens kipörgésgátlóval szerelt. A hagyományos kipörgésgátlónál hatékonyabb intelligens kipörgésgátló rendszer különösen mostoha időjárási viszonyok között segíti a vezetést. A folyamatosan készenléti állapotban lévő funkció havas, ill. jeges úton önállóan lép működésbe. Ahelyett, hogy a meghajtott kerekek kipörgésekor megakadályozná a gyorsítást, az ideális tapadási feltételek folyamatos biztosítása érdekében engedélyezi a kerekek kismértékű kipörgését. A kipörgés szabályozásával a legtöbb olyan helyzetben is lehetővé teszi a haladást, ahol a gépjármű korábban rendszerint elakadt. Ugyan nem olyan hatékony, mint az összkerékmeghajtás, de a legtöbb autós elégedett vele, különösen téli gumik használata mellett.
citroen-grand-c4-picasso-creative-technologie-8.jpg
citroen-grand-c4-picasso-creative-technologie-9.jpg
HATÉKONYSÁG
A CO2-kibocsátásra vonatkozó célkitűzés elérése érdekében az új CITROËN Grand C4 Picassót több mint 100 kg-mal könnyebbre tervezték elődjénél: 60 kg-ot nyertek az új EMP2 platform alkalmazásával, melynél egyes alkatrészek alumíniumból, illetve THLE (nagyon magas rugalmassági határú) lemezből készültek, a hátsó padlólemez pedig kompozit anyagú. Újabb 40 kg-ot lehetett megtakarítani a külső méretek optimalizálása és új anyagok használata révén (pl. alumínium motorháztető, kompozit anyagú csomagtérfedél). A kisebb tömegnek, az aerodinamikára fordított figyelemnek (SCx = 0,70) és az optimalizált működésű motoroknak köszönhetően jelentősen csökkent a károsanyag-kibocsátás és a fogyasztás: az előző generációhoz képest a megtakarítás átlag 30 gramm, ami 100 km-en több mint 1 liter üzemanyagnak felel meg. Az új CITROËN GRAND C4 Picasso egyébként az első olyan hétszemélyes egyterű, mely 100 g/km-nél alacsonyabb CO2-kibocsátású belső égésű motorokat kínál. Az új generációs, elektronikusan vezérelt, hatfokozatú sebességváltóval (ETG6) szerelt e-HDi 90 Airdream motor például kilométerenként mindössze 98 g CO2-t bocsát ki. Ehhez vegyes ciklusban 3,8 l/100 km-es fogyasztás társul, ami a kategóriában igazi rekordnak számít.
 
BLUE HDi
Az új Grand C4 Picasso már bemutatkozásakor kínálja a vadonatúj BlueHDi dízelmotort, amely már most megfelel az Euro 6 normának. A motor ún. SCR (Selective Catalytic Reduction) modullal egészül ki; jelenleg ez az egyetlen olyan technológia, amely akár 90%-kal is képes csökkenteni nitrogén-oxidok kibocsátását, és jelentős mértékben a CO2-kibocsátást is. A számadatok egészen kivételesek: a 150 lóerős motor CO2-kibocsátása a manuális váltós változatokon mindössze 110 g/km, a legújabb generációs automata váltóval pedig 117 g/km.
 
e-Hdi TECHNOLÓGIA
Az e-HDi mikro-hibrid technológia a Stop&Start rendszer új generációja, amely egy megfordítható üzemmódú generátort egy dízelmotorral kombinál. Az elektronikusan vezérelt, hatfokozatú kézi sebességváltóval szerelt változaton álló helyzetben, illetve lassításkor, 8 km/h sebességnél a motor készenléti üzemmódba kapcsol, majd a fékpedál elengedésekor automatikusan, gyorsan és rezgésmentesen újraindul. A rendszer használata igen egyszerû, a vezetési élmény pedig nem szenved csorbát. A legfontosabb kényelmi (légkondicionáló, rádió…) és rásegítõ funkciók (kormány, ESP…) természetesen a motor leállításakor („STOP” fázisban) is mûködnek. A rendszer a lassításkor felszabaduló energiát visszaforgatja. Ennek az innovációnak köszönhetõen akár 15 %-kal csökkenthetõ a HDi motorok üzemanyag-fogyasztása és CO2 kibocsátása.
 
RÉSZECSKESZŰRŐ
Az új generációs részecskeszûrõ (FAP) fontos része a károsanyag-kibocsátás csökkentésére irányuló stratégiának, hiszen porózus szerkezete felfogja a rajta áthaladó kipufogógázok szénrészecskéit. A HDi motorok amúgy is mérsékeltebb károsanyag kibocsátása a részecskeszûrõvel a mérhető szintig csökken, így megfelel az Európai Únió által a jövőben megszabott környezetvédelmi normáknak is.

Letöltések - C4 Grand Picasso

arlista     muszaki-adatok     szinek-es-tartozekok     tartozek-katalogus                    e-katalogus

Citroën C4 Grand Picasso Galéria

Friss hírek

Kapcsolat

Citroën Őrmező
Cím:
1112 Budapest, Vizsla utca 2-4.

Telefon:
06-1-309-0920

Fax:
06-1-309-0939

Facebook

Google Plus

Járműveink

Új, készleten lévő és használt járműveink megtalálhatóak a hasznaltautok.hu oldalon.

hasznaltautok.hu

Autó-Triplex Kft.

Cégünk a CarNet Csoport tagja.

carnet-group        

Minden jog fenntartva! © 2011 - 2018 Autó Triplex Kft. - Citroën Őrmező Készítette: Kovács Gergely