• TELEFON: 06-1-309-0920
  • NYITVA TARTÁS: H-P: 8:00-18:00, SZ: 9:00-13:00

triplex-rent

DS 5 1,6 BlueHDi 120 S&S - akár 7.050.000 Ft-tól használt autó beszámítással!*

*Az ajánlat a 2016. január 4-től megkötött adás-vételi szerződésekre érvényes visszavonásig, használt autó beszámítása és új DS 5 1.6 BlueHDi 120 S&S változat vásárlása esetén. Az ajánlat más akcióval, vagy kedvezménnyel nem vonható össze. A tájékoztatás nem teljeskörű, és nem minősül ajánlatnak, továbbá a Citroën fenntartja magának a kondíciók változtatásának jogát. Az akció részleteiről érdeklődjön márkakereskedésünkben!

A DS 5 1,6 BlueHDi 120 S&S vegyes fogyasztása 3,8 l/100km, CO2-kibocsátása 100 g/km.

DS 5 - Induló ár: 7 900 000 Ft

ds5.png

ÁRAMVONALAS, SZOBORSZERŰ FORMÁK


A különleges és merész DS5 szoborszerű, feszesen ívelt vonalait az aerodinamika törvényei húzták. Már első pillantásra kivételes dinamizmusról árulkodnak. Az autó orr-része egyértelműen jelzi, hogy a DS-család tagjáról van szó.

Az óriási légbeömlőnyílás, a DS-emblémát magában foglaló krómozott hűtőrács és a LED-es nappali fénnyel hangsúlyozott fényszórók nagyon karakteres külsőt kölcsönöznek az autónak.

Lenyűgöző Stílus és Elegancia

 

+ DIZÁJN

Tökéletes elegancia
A karosszérián krómozott (oldalsó díszcsík, dupla kipufogó, szablya alakú csík az orr-részen) és fényes fekete díszítőelemek (első és hátsó védőcsík, díszcsík az oldalablakok aljánál) váltják egymást. A gyémántos csillogású, nagyméretű (16–19 collos) könnyűfém keréktárcsák különleges formájukkal is a mozgást jelképezik. A DS5 nyolcféle karosszériaárnyalatban rendelhető. A króm díszítőelemek füstkróm (dark chrome) kivitelben is kérhetők.

DS-modellcsalád
A DS-modellcsalád olyan ügyfeleknek készül, akik egyedi, határozott karakterű, felépítésű, stílusú autóra vágynak, akik azt várják autójuktól, hogy meglepje és elvarázsolja őket. Ezek az ügyfelek olyan autót keresnek, amelyben megmutathatják, hogy ők mások, mint a többség. Különleges, egyedi autót szeretnének, amely nem a luxusmodellek megszokott kliséit hozza. Ez a prémium kategória igazán modern, XXI. századi felfogása.

A DS-modellcsalád immár négytagú: a DS3, a DS3 Cabrio, a DS4 és a DS5 közös vonása az egyedi, ezer közül is felismerhető fantáziadús stílus, az emocionális vonzerő, a kifogástalan megjelenés, valamint a mindennapos használat során is érzékelhető kivételes vezetési és utazási élmény. Merészség, igényesség, kreativitás, csúcstechnológia.

A C-SportLounge nyomdokain
A DS5 ihletadó múzsája a merész C-SportLounge koncepcióautó volt. A 2005-ös Frankfurti Autószalon újdonsága első pillantásra lenyűgözte a közönséget eredeti felépítésével, az ebből adódó aerodinamikai teljesítménnyel, méltóságteljesen áramló vonalaival és egyedülálló belső terével.A DS5 célja nem is lehet más, mint a tanulmány által közvetített üzenet továbbfejlesztése egy szériamodellben.
ds5-design-1.jpg
citroen-c-sportlounge.jpg
ds5-design-2.jpg

+ BELSŐ TÉR

Vezetőhely
A gépjármű belsejében végképp szárnyakat kap a képzelet. A repülőgépek világát idéző, teljesen egyedi utastér – a külső stílussal teljes összhangban – szintén a DS5 különleges voltát hirdeti. A kupék sportos vezetési pozíciója a GT-k világával ötvöződik: íves műszerfal, sportosan „meredek”, lapított kormánykerék, a vezető felé irányuló információk, széles középkonzol, az alkar vonalának folytatásában kézre álló kicsi sebességváltó. A magas építésű ülésből remekül rálátni az útra.

Cockpit tető
Az utastér legjellegzetesebb eleme a „cockpit tető”, mely a hagyományos üvegtető újraértelmezése, a DS5 világához igazítva. Három, egyenként elsötétíthető fényforrás található rajta (0,58 m2-nyi üvegfelület), amelyek éjjel-nappal csodálatos, egyedi hangulatról gondoskodnak.

Kifinomultság minden téren
A DS5 legfontosabb ütőkártyája az, hogy minőség és kifinomultság tekintetében a márka tudásának legjavát nyújtja. Kizárólag a legnemesebb anyagokat használtak fel a „Club” kárpit selymes tapintású bőrénél csakúgy, mint az alumíniumfelületeken, melyek egy része mintázott. Az ülések kidolgozása – akár a dinamikus és kifinomult Sportlounge, akár a DS-családra jellemző Bracelet kivitelre gondolunk – szintén példa nélküli a piacon. A műszerfal teljesen egyedi kiképzésű középső eleménél multiplex technológiát alkalmaztak, mely hatalmas stílusbeli szabadságot enged. A DS5 professzionalizmusa a különös műgonddal kialakított összes részletben megmutatkozik.

Pihentető hangulat
A kivételes vezetési élményt megkoronázandó, a DS5 belsejében kellemes csend uralkodik, az út zaja szinte alig hallható. A külső zajok és a rezgések kiszűrése valamint az aerodinamikai zajok stb. elnyelése szempontjából a DS5 zajkomfortja természetesen hozza a legújabb DS modellek színvonalát.

A maximális komfort érdekében a hangszigetelés és a zajelnyelés a zajforrások közvetlen közelében valósult meg. Az akusztikai szempont a gépjármű valamennyi részének kialakításakor fontos szerepet játszott:   
  • a karosszéria és az ablakok esetében: szilárd karosszéria, polikarbonát hátsó oldalablakok, rétegelt zajvédelmi ablaküvegek, megerősített szerkezetű szélvédőkeret stb. alkalmazása,
  • a motortérben: hangelnyelők alkalmazása a szellőzés belépőrácsán, a sárvédőn, a felfüggesztésnél, a fékrásegítőn, a motor alatti védőlemezen stb.
  • az utastérben:hangelnyelők alkalmazása a műszerfalban, a klímaegységen és a teljes légelszívó rendszerben, fafelületek megfelelő tömítése stb.
citroen-ds5-belso-ter-1.jpg
citroen-ds5-belso-ter-2.jpg
citroen-ds5-belso-ter-3.jpg
citroen-ds5-belso-ter.jpg

+ KÉNYELEM

Kompakt, de kényelmes
A DS5 sziluettje letisztult, kompakt: 4,52 m hosszú (tehát 25 cm-rel rövidebb, mint a CITROËN C5 limuzin változata), 1,85 m széles és 1,51 m magas. A kompakt külső két szempontból is előnyös: az autó egyrészt fürgébb és gyorsabban reagál, másrészt üzemanyag-fogyasztása és CO2-kibocsátása is alacsonyabb. 11,2 méteres fordulókörével manőverezés szempontjából a szegmens legjobbjai közé tartozik.

Tárolás
A kompakt külső ellenére a beltéri jellemzők sem hagynak maguk után kívánnivalót. Éppen ellenkezőleg: a tágas csomagtér (mely akár a 465 literes VDA szabvány szerinti térfogatot is elérheti) akár egy SportWagoné is lehetne. A DS5 emellett 5 teljes értékű ülőhellyel és 5 ajtóval rendelkezik, a zökkenőmentes beszállás és a hátsó üléssor helykínálata szempontjából pedig egyenesen egy limuzinnal vetekszik.
A megszokott rakodóhelyek mellett (kesztyűtartó, ajtózsebek stb.) a középkonzol könyöklő alatti részén is található egy 13 literes dupla tárolóhely. Ezek közül a felső Jack, ill. USB-csatlakozókat rejt magában, melyekre hordozható lejátszók csatlakoztathatók anélkül, hogy azt kívülről látni lehetne. A saját világítással rendelkező hűthető alsó tárolóhely pedig egy 1,5 literes palack elhelyezésére nyújt lehetőséget. A tetőkonzol két – nyomásra nyitható – szemüvegtartó rekeszt foglal magában, a műszerfal bal kéz felőli oldalán pedig egy nyitott tárolórekesz áll rendelkezésre.
 
Hifi és multimédia
A még intenzívebb zenei élményre vágyók a DENON-nal közösen kifejlesztett felső kategóriás hifi-audiorendszert is választhatják. A 10 hangszóróból (melyből egy nagyobb méretű mélynyomó a csomagtérben, egy középső hangsugárzó a műszerfalon, 2 tweeter pedig a hátsó ajtókban kapott helyet) és egy digitális erősítőből álló rendszer – a hallható spektrum extrém alacsony, alacsony, ill. közepes frekvenciáinak visszaadása révén – még egységesebb és realisztikusabb, az eredetihez rendkívül hű hangzást biztosít az utastérben.

Navigation eMyWay
A DS5 a legújabb beépített navigációs rendszerrel is felszerelhető. Ez az eMyWay navigációs rendszer többek között 7 colos, nagy felbontású színes képernyővel, a térképészeti adatokat tartalmazó belső memóriával, a sebességkorlátozó táblákra figyelmeztető jelzéssel és a mobiltelefonon tárolt zenei fájlok meghallgatását lehetővé tévő Bluetooth audio streaming funkcióval rendelkezik.
citroen-ds5-kenyelem-1.jpg
citroen-ds5-kenyelem-3.jpg
citroen-ds5-kenyelem-5.jpg

+ TELJESÍTMÉNY

Vezetési élmény
A kivételes vezetési élményhez a dinamikus menettulajdonságok és a kényelem is hozzátartoznak. A DS5 egészen újszerű érzéki tapasztalatokat tartogat: rugózása és lengéscsillapítása tökéletes útkövetést biztosít, és irányítani is könnyű. Dinamikus, szinte tapad az útra, ugyanakkor minden körülmények között tökéletes biztonságérzetet nyújt. A dinamikus kialakítás része a pontos, direkt kormánymű. Az elektromos szervószivattyúnak köszönhetően fokozatos és egyértelmű reakciók jellemzik anélkül, hogy túl érzékeny lenne (például egyenes úton).
Biztonsági berendezés
Az aktív biztonsági berendezések (elektronikus fékerőelosztó, vészfékrásegítő, ABS, ESP) mellett a DS5 hatékony fékekkel is rendelkezik, melyek – részben a legtöbb modellváltozaton megtalálható 340 mm-es első féktárcsáknak köszönhetően – határozott és gyors reakciókra képesek. A stabil és hatékony úttartás érdekében a DS5-öt egy, a CITROËN által kifejlesztett újdonsággal, az intelligens kipörgésgátlóval látták el. Az ESP-hez kapcsolódó rendszer a legnehezebb vezetési helyzetekben is megfelelő kontrollt biztosít a gépkocsi felett.
ds5-teljesitmeny.jpg

+ INNOVATÍV MEGOLDÁSOK

Micro-hybride e-HDi
A DS5-be is bekerült az e-HDi  mikrohibrid technológia. A rendszer eredetisége abban rejlik, hogy több technológiát egyesít: a piac egyik leghatékonyabb erőforrását, a HDi motort; a Stop&Start rendszert, amely álló helyzetben (pl. piros lámpánál, közlekedési dugóban stb.) leállítja a motort; a második generációs megfordítható üzemmódú generátort; az e-boostert, amely szinte azonnal (0,4 mp alatt) újraindítja a motort; az elektronikusan vezérelt generátort, amely a lassításkor keletkező energiát visszaforgatja a rendszerbe, valamint az optimális működésű robotizált kéziváltót. Az alapvető kényelmi (légkondicionáló, rádió stb.) és vezetést segítő berendezések (szervókormány, ESP stb.) természetesen akkor is működnek, amikor a rendszer leállítja a motort. Ezzel az innovatív megoldással akár 15%-kal is csökkenthető a HDi motor városi fogyasztása és CO2-kibocsátása.
Intelligens kipörgésgátló
A stabil és hatékony úttartás érdekében a DS5-öt elektronikus fékerőelosztóval, vészfékrásegítővel, ABS-sel és egy CITROËN által kifejlesztett újdonsággal, az intelligens kipörgésgátlóval látták el. Az ESP-hez kapcsolódó rendszer a legnehezebb vezetési helyzetekben is megfelelő kontrollt biztosít a gépkocsi felett.
eTouch
A segélyszolgálatokkal való folyamatos kapcsolattartást a szériafelszereltség részét képező eTouch szolgáltatáscsomag biztosítja. A beépített SIM-kártya segítségével éjjel-nappal biztonsággal használható ingyenes szolgáltatás része a helyzetbeméréssel egybekötött sürgősségi és assistance segélyhívás (országtól függően), mely üzemzavar vagy baleset esetén gyors beavatkozást tesz lehetővé. Az interneten további két szolgáltatás is rendelkezésre áll: a virtuális szervizfüzet és az Eco Driving. Segítségükkel figyelemmel kísérheti a karbantartási műveleteket, nyomon követheti gépjárműve üzemanyag-fogyasztását és CO2-kibocsátását, és valós idejű figyelmeztetéseket kap gépjárműve mechanikai eredetű vagy a biztonságtechnikai hibája esetén.
Automata fényszórók
A belső visszapillantóba épített miniatűr kamera képeinek segítségével az autó – a biztonságos éjszakai vezetés érdekében – a fényviszonyoktól és az aktuális közlekedési helyzettől függően automatikusan kapcsolja be, ill. ki a távolsági fényszórót.
Véletlen sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (AFIL)

A véletlen sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (AFIL) második generációs – hatékonyabb – változata. A figyelemlankadást orvosolandó, a visszapillantóba beépített miniatűr kamerával érzékelt és egy digitális vonalfelismerő technológia segítségével azonosított vonalátlépésekre a vezetőülésbe beépített rezgőfej figyelmezteti a vezetőt.
Színes head-up display kivetítő


Az indítást követően bekapcsoló átlátszó kivetítő színesben vetíti a vezető látóterébe a vezetéshez szükséges információkat (sebesség, sebességszabályozó/korlátozó beállításai, navigációs rendszer utasításai). A Hybrid4 technológiával készült változatoknál azokban a vezetési fázisokban, amikor a gépjármű nem fogyaszt üzemanyagot, a kijelzés színe fehérről kékre vált, ezzel is környezettudatos vezetésre sarkallva a vezetőt.
Kulcs nélküli nyitás és indítás rendszer

Az elektronikus kulcsot magánál tartja, a gépkocsi nyitása és indítása csupán néhány egyszerű mozdulatot vesz igénybe. A rendszer már a gépjármű megközelítésekor érzékeli az elektronikus kulcsot, így az ajtók nyitásához és zárásához szinte elég megérinteni a kilincset, az indításhoz pedig csak meg kell nyomni a START gombot.
Statikus kereszteződésvilágítás funkcióval rendelkező ködfényszórók
Kanyarodás közben – függetlenül annak irányától – egy plusz fénynyalábnak köszönhetően akár 75°-kal is megnőhet a kereszteződés vagy a kanyar belső ívének a megvilágítása. A funkció az irányjelző használata vagy 60°-nál nagyobb kormányelfordulási szög esetén magától kapcsol be.

+ HYBRID 4 TECHNOLÓGIA

Full Hybrid dízeltechnológia
A DS5-ön vezeti be a márka a Hybrid4 technológiát. A full hibrid hajtás a HDi dízelmotor országúti teljesítményét az elektromos motor hatékonyságával egészíti ki. Igazi „örömhibrid” ez, amely dinamikus vezetési élményt ígér (200 lóerő, négykerék-meghajtás, elektromos városi üzemmód és gyorsításkor besegítő „boost” funkció), ugyanakkor nagyon alacsony CO2-kibocsátást (99 g/km) tesz lehetővé.

Négy önálló üzemmód
A Hybrid4 technológia többféle vezetési módot kínál. A középkonzolon elhelyezett üzemmódkapcsolóval a vezető négyféle üzemeltetési mód közül választhat: Auto, ZEV, Négykerék-meghajtás és Sport.  
  • Az autó indításakor mindig az „Auto” üzemmód kapcsol be. Ez az optimális üzemanyag-fogyasztás érdekében automatikusan vezérli a belső égésű motor és a villanymotor használata közötti átmeneteket.
  • A „Zéró emissziós” (ZEV) üzemmód 60 km/h sebességig lehetővé teszi a teljesen elektromos üzemmódban történő haladást. A hatótávolság ebben az üzemmódban 2-3 km. Ennek elérésekor a rendszer átáll „Auto” üzemmódra.  
  • A „Négykerék-meghajtás” (4WD) üzemmód alacsony sebességnél a négy kerék egyidejű meghajtásával segíti a gépjármű mozgását (az első kerekeket a belső égésű motor, a hátsó kerekeket az elektromos motor hajtja). Nehéz terepen és gyenge tapadási feltételek között (nagy mennyiségű hó, sár, homok stb.) ideális a használata.
  • Végül a „Sport” üzemmód a belső égésű motor mellett a villanymotor teljes kapacitásának kihasználásával növeli a gépjármű reakciókészségét és mozgékonyságát. A gyorsítások, előzések és sebességváltások az elektromos motor „boost” funkciójának köszönhetően dinamikusabbá válnak.

200 LE + 99g CO2/km
A CITROËN DS5-ön vezeti be a márka a Hybrid4 technológiát. A full hibrid hajtás a HDi dízelmotor országúti teljesítményét az elektromos motor hatékonyságával egészíti ki. Igazi „örömhibrid” ez, amely dinamikus vezetési élményt ígér (200 lóerő, négykerék-meghajtás, elektromos városi üzemmód és gyorsításkor besegítő „boost” funkció), ugyanakkor nagyon alacsony CO2-kibocsátást (99 g/km) tesz lehetővé.
citroen-ds5-hybrid-1.jpg
citroen-ds5-hybrid-2.jpg

+ PRÉMIUM KATEGÓRIÁS SZOLGÁLTATÁSOK

A DS3-nál és a DS4-nél megismert CITROËN FREEDRIVE szolgáltatáscsomag természetesen a DS5 tulajdonosok számára is elérhető.

A szolgáltatás maga a garantált nyugalom, hiszen nem csupán a szerződés időtartama alatt elvégzendő valamennyi karbantartási művelet költségeit fedezi, hanem olyan extra szolgáltatásokat is tartalmaz, mint például a minden szervizlátogatás alkalmával járó külső-belső tisztítás

A CITROËN FREEDRIVE minden körülmények között biztosítja a DS5 tulajdonos mobilitását, hiszen ha az autó működésképtelenné válik, a márkaszerviz mindig a legmegfelelőbb helyettesítő eszközt ajánlja fel. Adott esetben csereautót is igénybe vehet arra az időre, amíg a sajátját szervizelik.

Letöltések - DS5

arlista     muszaki-adatok    szinek-es-karpitok          prospektus

Kapcsolat

Citroën Őrmező
Cím:
1112 Budapest, Vizsla utca 2-4.

Telefon:
06-1-309-0920

Fax:
06-1-309-0939

Facebook

Google Plus

Járműveink

Új, készleten lévő és használt járműveink megtalálhatóak a hasznaltautok.hu oldalon.

hasznaltautok.hu

Autó-Triplex Kft.

Cégünk a CarNet Csoport tagja.

carnet-group        

Minden jog fenntartva! © 2011 - 2018 Autó Triplex Kft. - Citroën Őrmező Készítette: Kovács Gergely